Čarodejnícky spolok sme tu s vami už od roku 2010

Škola mágie a obchod
Santeria

Keď neplatíte peniazmi, platíte dušou

Keď neplatíte peniazmi, platíte dušou

Aj vy si myslíte že slovíčko "zdarma“ znamená naozaj zdarma? Ak áno, máme pre vás smutnú správu: Patríte do ľahko manipulovateľnej masy. Smutné na tom je, že podaktorí jedinci si manipuláciu mysle a ovládania života doslova vyžadujú. Nejde pritom o žiadnu mágiu, ale o obyčajnú psychológiu a umelé vytváranie mienky.
  

Bojíte sa mágie? BOJTE SA PSYCHOLÓGIE!

Kto si myslí, že psychológia je oblasť, ktorá sa zaoberá iba pochopením a liečením ľudských problémov, je na veľkom omyle. Psychológia v sebe zahŕňa neuveriteľné množstvo manipulatívnych techník, ktoré sa využívajú v médiách, aby ľudskej mase vnútili nejaký názor.  Psychológia sa používa taktiež v marketingu, aby ľudskú masu prinútili míňať peniaze tam, kde sa im to najviac hodí. A samozrejme, máme tu hojne využívanú psychologickú manipuláciu v rámci ezoterických a náboženských spolkov, kresťanov nevynímajúc.


Viete čo je reciprocita?

Ide o jeden z najsilnejších kľúčov k ovládaniu vášho správania, pretože vo vás vyvolá bezmyšlienkovitý a automatický súhlas a ochotu podriadiť sa žiadosti. Je to mechanický model zakódovaný v našom podvedomí a je súčasťou tzv. behaviorálnych sekvencií. Na mnohých miestach sú ľudia, ktorí sú priamo vyškolení k tomu, aby kvalifikovane využívali reciprocitu a získali od vás všetko, na čo si len pomyslia. Väčšinou ide o ľudí aktívnych v sociálnom živote, ktorí majú čulý kontakt s inými ľuďmi. Na to, aby vo vás vyvolali pocit psychickej závislosti, či morálneho dlhu, im stačí jedno jediné správne zvolené slovo a celý váš intelekt je fuč. Zachováte sa ako každý iný zaslepený tvor.

Človeče, staň sa mojím vďačným dlžníkom

Aj vy máte radi liečiteľov a čarodejov, čo pracujú zdarma? Viete, že ste ich dlžníkom a recipročné pravidlo vás prinúti im oplatiť ich službičku? Pri najbližšej príležitosti im pošlete ďalších 20 klientov, alebo haldu darčekov, prípadne sa vrhnete do boja s úradmi, alebo s masou ich odporcov. Je jedno ako, ale vaše podvedomie vás prinúti splatiť svoj dlh voči tomu dobrodincovi, či chcete, alebo nie. Každý, kto tvrdí, že pracuje zdarma, si účtuje vašu dušu a do podvedomia vám vloží recipročný program. Práve na tomto princípe fungujú ezoterické a náboženské sekty, keď najskôr ,,zdarma“ zhromažďujú okolo seba psychicky oslabených jedincov. Potom nasleduje perióda vymývania mozgu, psychologického spracovávania a na záver ponuka stálej istoty a bezpečia v náručí danej komunity. ....Cvak, vaša duša je ich! Teraz už pre nich podpíšete čokoľvek, aj miliónový úver. Katolícka cirkev je v tomto majster nad majstrov.  Krstom si prisvojí nemluvňatá, ktoré ešte nedokážu vyjadriť svoju vlastnú vôľu. Partnerov spojí na život a na smrť bez ohľadu na to, či medzi nimi nejaká láska je a po jej vyprchaní im neumožní rozviesť sa a nájsť si iného milujúceho partnera. Vie o vás všetko, pretože pod zámienkou odpustenia preniká do vášho súkromia na spovediach a zhromažďuje všetky informácie, ktorými je vo vás možné vyvíjať psychologické pnutie. Popritom vyhlasuje, že pomáhať treba zdarma a vôbec nevadí, že je dotovaná štátom a že jej ,,pracovníci“ poberajú plat a ešte aj zbierajú peniaze na omšiach. Peniaze nie sú diabolský vynález. Diabolské je to, čo ľudia dokážu urobiť preto, aby ich získali alebo preto, aby ich nikomu nedali.


TAKTO EZOTERICI PRACUJÚCI ,,ZDARMA“ VYTVÁRAJÚ VAŠU ZÁVISLOSŤ:

Vytvoria pocit pohody a porozumenia, aby sa k vám priblížili z pozície priateľsky nastavenej autority. Už to samo o sebe je jedným z prvkov psychickej manipulácie. Týmto vás nastavia do pozície veľmi receptívneho človeka voči ich vlastnému pôsobeniu. Vysvetlia vám, že jedine oni sú vyvolení vyššou mocou a preto v rámci svojej misie pomáhajú ľuďom úplne zdarma, a že všetci, ktorí berú peniaze sú zlí. Tu nastáva prvok zdôvodnenia svojho konania a ten vo vás spustí submisívne správanie, pretože zapína program infantie. Ako dieťaťu vám vaši rodičia zakaždým zdôvodňovali svoje konanie a aj konanie, ktoré od vás vyžadovali, aby ste im vyhoveli. Takto vo vašom podvedomí vytvorili program, ktorý sa okamžite spúšťa, keď nastane podobná situácia. Práve preto je ľudská masa taká submisívna voči autoritám, ktoré im niečo vysvetľujú, zdôvodňujú, či prikazujú. Jednoducho tento program spôsobuje, že vždy ,,autorite“ vyhoviete, keď vám svoje konanie dostatočne zdôvodní. Ezoterik sa môže uchýliť ešte k ďalšiemu psychologickému triku a urobiť zo seba obeť.
 
Vysvetlí vám, že toto je misia, ktorú mu zveril Boh a on nemal na výber. Povie vám, čoho všetkého sa musel vzdať, poľutuje sa, čo všetko už nikdy nebude môcť zažiť a zverí sa vám, ako veľmi je to nebezpečné a vyčerpávajúce. Tým vo vás vytvorí pocit viny a zodpovednosti za jeho stav. A ak bude tento obetavý ezoterik chcieť ešte navýšiť svoju cenu, použije taktiku strachu a prekvapenia. Zrazu vo vás objaví 15 démonov, troch mimozemšťanov, jedného satanáša a 4 čierne mágie. Fuuuuk a pocit vášho dlhu okamžite narástol. Vypochodujete síce bez platenia, ale zato s pocitom vďaky, viny, strachu a záväzku. Teraz už stačí len trocha času, aby to všetko pekne dozrelo, a sami sa dobrovoľne prihlásite k splateniu svojho psychického a energetického dlhu, alebo pobežíte za niekým, kto od vás vezme prachy a zbaví vás tohto vnúteného programu.

Ako vám predať všetko...všetko...všetkooo...

Náš mozog funguje na základe porovnávania. Poviete si OK, veď pred každým rozhodnutím treba racionálne porozmýšľať, všetko si zrovnať v hlave a potom....vybaliť peňaženku. Porovnávanie totiž vôbec nie je racionálna technika, opiera sa o celkom subjektívne hodnotenia. Mozog nevníma informácie ako celok, ale selektovane v jednotlivých sekvenciách  a každému podnetu priradí nejakú emocionálnu zložku. To znamená, že aj keď sa snažíme rozhodovať racionálne, nakoniec sa vždy rozhodneme podľa pocitu, ktorý v nás daný spúšťač vyvolá a vzápätí svoje rozhodnutie racionalizujeme zdôvodnením svojho výberu.  Práve preto spravíme v priebehu života toľko zlých rozhodnutí, hoci sa v danom momente zdajú ako tie najlepšie a najsprávnejšie. A neskôr, keď už je nad slnko jasnejšie, že sme sa rozhodli úplne zle, vyrobíme racionálne ospravedlnenie vetou ,,vtedy sa inak nedalo, nemal som inú možnosť“.



TAKTO MÉDIÁ VYTVÁRAJÚ VAŠE POTREBY:

Prinútia vás porovnávať svoj vlastný životný štandard so životom rýchlo vykvasenej smotánky a tým vo vás vyvolajú nespokojnosť s tým, čo okolo seba máte. Začnete sa naháňať za zárobkom a postupne ho budete vnímať ako boj o naplnenie svojich potrieb, ktoré vás v skutočnosti netrápili, kým ste stýkrát nevideli  daný model života v televízii. To znamená, že časté sledovanie daného programu vytvorilo vo vašom podvedomí obraz všetkého, čo ste následne začali tak nutne ,,potrebovať“ k životu. A vôbec nehrá rolu, či ste ten program naozaj sledovali, alebo či ste iba mali pustenú televíziu popri inej činnosti. Vaše podvedomie dané podnety vnímalo a zapracovalo ich do svojej štruktúry. Všimnite si, aké krehké sú medziľudské vzťahy v súčasnosti. Čo myslíte, odkiaľ ten program vzišiel a ako sa usadil v našich hlavách? Len sa rozhliadnite, koľko ľudí je neschopných nájsť si partnera, či vstúpiť do pevného vzťahu a udržať si ho. Ako si nájsť partnera, ktorý by vedel konkurovať vyretušovanému krásnemu svalovcovi (bezchybný genetický materiál a galantnosť) na obálke ženského časopisu? Ako si nájsť partnerku, ktorá bude rovnako krásna (krásne nasvietená), sexy (vyretušovaná) a nebezpečná (fyzicky zdatná a prefíkaná) ako hrdinka (verná a lojálna) z akčného filmu (nestále okolie a dobrodružný život)? 
 
Týmto spôsobom v nás médiá vyvolávajú nespokojnosť s našim vzhľadom a s vzhľadom nášho partnera. Filmy zasa dokážu vyvolať pochybnosti o úprimnosti partnerových citov, či pravosti nášho vzťahu len preto, že filmoví hrdinovia si pre toho druhého všeličo odopierajú a všeličoho sa vzdávajú, len aby tomu druhému dokázali svoju oddanosť. Prípadne zvádzajú nekonečný boj o srdce neoblomnej a láskou sklamanej ,,krasotinky“, ktorá ich po 2 rokoch dobýjania nakoniec vezme na milosť a uverí úprimným citom jej nezlomného nápadníka. Z toho si mladé ženy berú príklad, že keď ich mládenec neprenasleduje patrične dlhú dobu, nepripravuje nástrahy plné láskyplných odkazov a neprehryzne 100 verejných odmietnutí a ponížení, tak nie je hoden ich priazne. A tak dievčence hľadajú ďalej svojich bohatých, svalnatých, krásnych, galantných a hlavne nereálnych princov a popritom si kupujú všetky produkty, ktoré im umožnia zaplniť citovú prázdnotu a psychickú neistotu, a mládenci zasa kupujú všetky haraburdy, ktoré im dávajú pocit mužnosti a významnosti. No a potom tu máme ešte páry, ktoré musia neustále niečo robiť a vymýšľať spoločenské akcie, či aktivity, nakupovať spoločné dovolenky, aby si vôbec mali čo povedať, lebo ani sami nevedia, prečo sa vlastne dali dokopy. Predajcovia ,,pohody a harmónie“ (zájazdov, pobytov, rekreácií)  z nich majú trvalý zisk.


Médiá a psychologické techniky v rukách politikov

Každý z vás to pozná. Hocikoho zvolíte, vždy je zle, pretože nikto z politikov nezastupuje hlas ľudu, ale len svoje vlastné záujmy. Preto sa ľud bojí vlády, ktorú si sám zvolil, miesto toho, aby sa vláda bála svojich voličov a snažila sa naplniť ich očakávania. Ale prečo ich teda zakaždým zvolíte na miesto, z ktorého môžu určovať, akým smerom sa bude uberať vaša existencia? Preto, lebo všetko je vopred pripravené a vy ste psychologicky manipulovaní vykonať to, čo po vás žiadajú a ešte navyše aj racionalizovať a ospravedlniť ich kroky, ktoré sú presným opakom ich sľubov. Vinník je predsa vždy ten, kto tam bol pred nimi a nie oni sami. Predvolebné kampane sú len súťaž v marketingu a v psychológii. Najskôr začnete v novinách vídať malé obrázky ,,ksichtu“ nejakého ,,zástupcu ľudu“ a zopár obrázkov ako drží na rukách usmievajúce sa dieťa, alebo ako rozdáva teplé jedlo bezdomovcom, či ako si podáva ruku so starčekom v domove dôchodcov. Hoci tomu nebudete venovať žiadnu pozornosť, vaše podvedomie asociuje jeho tvár s pocitmi bezpečia, ochrany a životnej istoty. Takže keď sa tá istá tvár potom o niekoľko mesiacov objaví na veľkých bilbordoch s volebným číslom, bude sa vám ten človek zdať ,,známy“ a budete k nemu pociťovať skryté sympatie.  Dotyčnému potom už stačí len vytvoriť nejaký problém a vyhlásiť seba za jeho riešenie a hneď má dostatočný počet fanúšikov a prívržencov.



Zapnúť telku, nakódovať podvedomie!

Televízia je najúčinnejší prístroj masovej hypnózy, aký bol kedy vynájdený. Pôvodná myšlienka šíriť informácie a vzdelávať široký okruh ľudí sa zmenila na plánovité dezinformovanie a osprostievanie ľudskej masy. Dopoludnia sa môžete vynadívať na všetky úžasné kuchynské vynálezy a nakúpiť haldu v skutočnosti nepredajných výrobkov do domácnosti, alebo úplne nefunkčných ,,krémikov“, či ,,pilúl“ na omladnutie a schudnutie. Tieto vám ponúka vyretušovaná a správne nasvietená, anorektická stredoškoláčka, zmaľovaná na tridsiatničku. Máte žlté zuby zo skvelých polotovarov vyrobených zo samých ,,éčok“ za prísnych laboratórnych podmienok? Tak si kúpte zázračnú zubnú pastu odporúčanú slovenskou komorou dentistov, ktorú vám ponúka poľský lekár so slovenským dabingom a zvučným nemeckým menom! Že už nemáte ani cent? Nič to, hneď za tým si pozrite reklamu na bankové subjekty, ktoré na vás mávajú ,,euráčmi“ a jediné čo chcú, je výhodne vám požičať. Nevadí, že do ruky dostanete len bankomatovú kartu s virtuálnym počtom bodov, veď platiť kartou je také úžasné a výhodné. A samozrejme, ak máte ešte doma nejaké tie peniažky poschovávané, nezabudnite si ich výhodne uložiť do banky, veď znárodňovalo sa ešte iba na Cypre.
 
No a keď už ste dostatočne znížili svoj intelekt sledovaním doobedňajšieho programu, popoludní si môžete pozrieť relácie vykresľujúce všetky stupne debility. Načo sú nám umelecké školy s vyštudovanými hercami? Všetko zvládnu bežní občania v reality show. Hlavne veľa sexuálnych narážok, nadávok a nejaké tie párty, zopár flirtov, potom hádky a to stačí na výchovu detičiek každého veku. A po skvelom večernom spravodajstve plnom ,,užitočných“ informácií začne niečo, čo by o takom čase už nikto nečakal - kreslená americká rozprávka s kopou subliminálnych odkazov. Pekne od 20:50 do 23:30 sa sloník Dumbo so svojimi kamarátmi vyberie zachraňovať svet. Nie je to náhodou všetko nejako naopak?

Čo dodať...

Ľudia sa boja mágie, že im vezme slobodnú voľbu, ale pritom žijú vo svete, kde žiadnu slobodnú voľbu nemajú a mágia je jediným možným prostriedkom, ako presadiť aspoň časť svojich vlastných predstáv o svojom vlastnom živote. Mágia je jediný prostriedok, ktorý ľuďom umožňuje vymaniť sa z kolobehu manipulácií a uplatniť svoju slobodnú voľbu. PRÁVE PRETO SA JEJ MANIPULATÍVNE INŠTITÚCIE TAK BOJA a snažia sa poštvať manipulovanú masu proti mágom – nositeľom poznania zákonitostí života. My však veríme, že ľudia sa zobúdzajú zo svojho hypnotického spánku a my sme pripravení ich naučiť, ako uchopiť svoj život do vlastných rúk. A to je poslaním Santérie na Slovensku.


Autor: Sonia Guerrera

Dátum: 31.5. 2013

Obsah tohto článku je duševným vlastníctvom autora a je chránený podľa zákona č. 185/2015 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom a príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky.

Akékoľvek použitie, rozmnožovanie, šírenie alebo zverejňovanie časti alebo celého obsahu tohto článku bez predchádzajúceho písomného súhlasu autora je zakázané, a to bez ohľadu na uvedenie alebo neuvedenie zdroja.

 ŠKOLA MÁGIE, SKUTOČNÁ MÁGIA, OZAJSTNÁ MÁGIA FUNGUJE, AKO ROBIŤ MÁGIU, ČARODEJNÍCTVO, MÁGIA A RITUÁLY


DENNÍK ČARODEJNÍCKEHO UČŇA
  

 

Klienti nám ďakujú